Veelgestelde Vragen

Zijn jullie prijzen incl personaliseren?

Jazeker, onze prijzen zijn inclusief personaliseren van de items. Onze kracht is de prijzen vriendelijk te houden voor een ieder maar daarbij de kwaliteit niet te verliezen! 
Er zijn dus naast de verzendkosten geen extra's verborgen. 

 

Hoe weten jullie onze wensen?

Persoonlijke wensen kunnen worden aangegeven in het personalisatie gedeelte bij het artikel. Mochten er toch nog vragen zijn hieromtrent nemen wij altijd even contact op. 

 

Hoe lang is jullie levertijd?

Na ontvangst van de betaling gaan wij aan de slag met de order. Doordat wij maatwerk leveren en alles naar wens personaliseren dient door productie en december drukte vanaf oktober 2025 rekening gehouden te worden met levering januari 2026 (onder voorbehoud vanontvangst van de betaling.) Afwijkende productie tijden staan altijd vermeld bij het artikel. 
Wens je een spoed order te plaatsen? Dit gaat altijd in overleg ivm de productie mogelijkheden via info@ps-iloveyou.nl

 

Kunnen de artikelen geretourneerd worden?

Retourneren is bij ons niet mogelijk aangezien al onze producten naar wens van de klant worden gepersonaliseerd. Het is daarom belangrijk goed uw bestelde confectie maat en schoenmaat te controleren. 

Klacht afhandeling

- Al onze textiel items dienen gewassen te worden in een lauw warm hand wasje en geen machine was. Schade aan de producten na wassen kunnen wij niet als klacht behandelen. 
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertraging bij de Post, onze orders worden met liefde en aandacht verzonden doormiddel van pakket met track en tracé. Voor verzekerde post dient een meerprijs betaald te worden, gelieve dit per e-mail aan te geven.